הירשמו לקבלת מאמרים חדשים לפני כולם

יום חמישי, פברואר 23, 2006

להתייוון,להתחרד או לקחת את השלטון

אחרי סתירת גוש קטיף חשבתי שהציבור הקרוי אמוני יתעורר ויתעשת.
לצערי או לשמחתי בעמונה קיבלנו סתירה נוספת, ללא השלכות מרחיקות לכת ב"ה.
המאבק על ביטול גזרת ההריסה היה אבוד מראש, לכן אני שואל את הרבנים או את אנשי מועצת יש"ע למה להטריח את הציבור ולעזור לאולמרט להיבחר ?
עומדות בפנינו 3 אפשרויות, וכדאי לבחור באופן מיידי לאן פנינו מועדות.
אפשרות ראשונה והכי משתלמת לטווח הקצר, היא "להתייוון" ולנסות להיות חלק מהשלטון הישראלי.ראינו מה עשו אלופים בצה"ל עם כיפה על ראשם בלבד,כדי לעצור את הגירוש או שופט בית משפט העליון שהכריע ופסק להרוס בתי כנסת.הבעיה היא,שאי אפשר להשתלב ולהיות ממלכתי בלי "להתייוון",ולהתבטל לאליטה האנטי יהודית.
אפשרות שנייה,היא להתחרד,להסתגר בגטו פיזי ורוחני ,וללמוד תורה ולחכות למשיח בסבלנות.זה וודאי נוגד את תפיסת עולמנו והכרה באתחלתה דגאולה.
לכן עומדת בפנינו אפשרות יחידה של מאבק ומלחמה ללקיחת השלטון מידי המתייוונים ושונאי תורת ישראל. ציבור המאמין בזכותו הבלעדית של העם היהודי, בארץ ישראל ,צריך להילחם בכל החזיתות נגד מדינת הישראלים.
במישור הכלכלי, הדמוגראפי,הביטחוני, התקשורתי,הרוחני,המשפטי והחינוכי.
עלינו לקחת אחריות ולהקים את מדינת היהודים האמיתית, ללא נתינת אזרחות לאויבנו,ללא יבוא עובדים זרים ,ללא עליית לא יהודים לארץ.
אנחנו כוח כלכלי,וחובתנו להשתמש בכוח הזה, במדינה קטנה כמו שלנו,קל מאוד להשפיע על הבורסה ולאיים כלכלית, על כל חברה ,גדולה ככל שתהיה.
נקים מערכת בנקאית עצמאית עם מוצרים פיננסים העונים לדרישות ההלכה, ולא נשקיע את כספנו במחזיקי חוטי השלטון ,עם הון שהם צברו בעזרת הפוליטיקאים לדורותיהם.
הציבור האמוני בעל מוסר תשלומים יותר גבוהה מהישראלי הממוצע, לכן כל מוסד פיננסי ישמח לקבל לקוחות כאלה.
צה"ל לא מוכן להגן עלינו ולמות חס ושלום בשבילנו, אנחנו נחליף אותם.מספר האזרחים הנהרגים ביש"ע גבוהה מאוד.הצבא מגן על עצמו במקום על האזרחים ובורח מטיל קאסם אחד קטן , ללא בושה.
אנחנו לא צריכים לתת יד לצבא ללא כל ערכים יהודיים.ביחידות המובחרות והקרביות מספר חובשי כיפות הוא ללא פרופורציה לחלקם באוכלוסייה הכללית.ביחידות המילואים,חלקנו עוד יותר גדול עד כדי 50% ביחידות קרביות מסוימות.
נבקש להקים צבא של מתנדבים שיגן על תושבי יש"ע ,בתיאום עם צה"ל במטרה להחליף אותם.
העתיד שייך לנו ,מי מביא ילדים לעולם במדינת ישראל ?
למרות הקיצוצים הכבדים בקצבאות הילדים, הם לא יצליחו לנטרל את השפעתנו בעוד-20 שנה.
מייסדי המדינה לדורותיהם ניסו בכל דרך להוציא את התורה והאמונה מהמדינה ולשמור על השלטון לעצמם: פעלו ופועלים נגד חרדיים,תימנים,מרוקאים,ומבאים עולים לא יהודים ועובדים זרים ,ולבסוף מגרשים אותנו והורסים את ביתנו;אנחנו האויבים שלהם יותר מהערבים, זה המציאות.
מערכת המשפט היא חד צדדית, בייחוד בג"ץ, אין טעם לפנות אליהם ,זה רק מחזק את מעמדם ונותן הכשר להחלטות ממשלה לא דמוקרטית ואנטי יהודית.
נחזק את בתי הדין התורניים ונשאף לאחד את כל פלגי היהדות במסגרת הסנהדרין.
התקשורת שונאת אותנו ומסיתה נגדנו ומצליחה להשפיע על דעת הקהל.
נחרים אותה ונתעלם ממנה,נבטל מנויים;נחזק כלי התקשורת לאומיים. נאזין רק לערוץ 7 או רדיו קול חי, נקרא רק עיתונים דתיים וחרדיים,ונבקר רק באתרי אינטרנט התומכים במדינה יהודית.נפעל למתן חופש שידור על פי חוק ,לכל דורש.עם הטכנולוגיה של היום ניתן לשדר דרך האינטרנט.לא ננסה למצוא חן בעיני הכתבים, עצם ההתייחסות אליהם מחזקת אותם.

כדי לקחת את השלטון, עלינו לאחד כוחות ולעבוד ביחד, ללא רדיפת כבוד או פרסום.זה בידיים שלנו.
הפוליטיקה והמפלגות גורמות רק למחלוקות, לכן לא ניכנס לזירה הזאת, כאשר המשחק מכור לבג"ץ,לאילי ההון וברוני התקשורת.
נפגע בנקודה הכי רגישה,של השלטון ותומכיהם: בכיסם.
אחיי יקרים יש פתרון, לקחת את השלטון.
כל מי שמזדהה עם הדברים הכתובים לעיל,ורוצה לשנות דברים ,מוזמן להצטרף ל"עוצמה להחלפת המשטר בישראל" טלפון: 077-6261577
כותב שמואל בן חמו- מהנדס תעשייה וניהול –עובד בתחום המאגרי מידע והטלמרקינג

אין תגובות:

sharethis